Bitkáááá! Ozve se čas od času ve škole a děti se do sebe pustí v lepším případě polštáři...
Co s tím? Zakazovat úplně jsme nechtěli. A tak nám skoro dřív než řád školní visel ve škole řád bitevní. Ale stejně si s občasnými projevy (přirozené) agrese ne vždy víme rady.
Jak s ní pracovat? Jak ji kultivovat? Jak z ní neudělat děsivého strašáka, ale naši přirozenou součást, kterou dokážeme třeba v případě ohrožení použít?
A doma? No, ne že by se naše děti rvaly furt, ale tak, ze tří potomků jsou dva kluci... To by mohlo mluvit za vše.
Dnes se agresivních projevů až hystericky bojíme. U dětí je potlačujeme, protože řešit něco násilím, to se přece nesmí!!! Jistě, nemělo by se. Ale je správně odsunout agresi do zóny tabu?
Myslím, že ideální to není...
A tak se už těším na prožitkový seminář s provokativním názvem Agrese je OK: Naučte se zacházet s agresí u dětí! na který zvu i vás.
Dnes uzavíráme přihlášky, ale třeba se někomu z Pardubic a okolí trefím do noty...
A co vy, jak se na tohle téma díváte?
Jak s ní pracovat? Jak ji kultivovat? Jak z ní neudělat děsivého strašáka, ale naši přirozenou součást, kterou dokážeme třeba v případě ohrožení použít?
A doma? No, ne že by se naše děti rvaly furt, ale tak, ze tří potomků jsou dva kluci... To by mohlo mluvit za vše.
Dnes se agresivních projevů až hystericky bojíme. U dětí je potlačujeme, protože řešit něco násilím, to se přece nesmí!!! Jistě, nemělo by se. Ale je správně odsunout agresi do zóny tabu?
Myslím, že ideální to není...
A tak se už těším na prožitkový seminář s provokativním názvem Agrese je OK: Naučte se zacházet s agresí u dětí! na který zvu i vás.
Dnes uzavíráme přihlášky, ale třeba se někomu z Pardubic a okolí trefím do noty...
A co vy, jak se na tohle téma díváte?